Turbo Garage

Ремонт турбін і паливних насосів

Львівська майстерня Турбо-Гараж:

  • Діагностика турбіни на авто.
  • Зняття і установка турбіни на власному СТО
  • Ремонт турбін Львів у власному Цеху.
  • Гарантія на ремонт до 3 років.

Скільки коштує ремонт турбіни?

ДІАГНОСТИКА
безкоштовно
  • Діагностика турбіни
  • Зняття турбіни за потреби
  • Консультація щодо ремонту
Профілактика турбіни від
600 грн
  • Діагностика турбіни
  • Обробка в абразивній камері
  • Балансування картриджу турбіни на стенді
  • Налаштування надуву
Зняття та встановлення турбіни від
1600 грн
  • Відключення систем від турбіни
  • Зняття турбокомпресора
  • Профілактика турбіни
  • Встановлення турбіни
заміна картриджа турбіни від
800 грн
  • Обробка деталей в абразивній камері
  • Добалансування нового картриджа згідно заводським параметрам
  • Встановлення нового картриджа (вартість картриджу в ціну не входить)
  • Налаштування надуву
повна заміна ремкомплекта турбіни від
1200 грн
  • Обробка в абразивній камері
  • Заміна ремкомплекта картриджа
  • Балансування картриджа турбіни на стенді
  • Налаштування надуву
капітальний ремонт від
2400 грн
  • Обробка деталей в абразивній камері
  • Заміна компресорного колеса, ротора і ремкомплекта картриджа
  • Балансування картриджа турбіни
  • Налаштування надуву

Майстерня Turbo Garage об’єднала найкращих фахівців по ремонту турбін у Львові. Ми займаємося комплексним ремонтом турбін: від діагностики та профілактики до заміни ремкомплекта чи капітального ремонта турбіни будь якої складності. Ремонт турбін проходить повний цикл на новому обладнанні з налаштуванням наддуву.

Вартість ремонту турбіни та зняття турбіни ціна залежить від конкретної проблеми та марки автомобіля. Детальну інформацію про ціна у Львові на ремонт турбіни ціна можна дізнатися у нашого фахівця або ознайомитися з таблицею цін на сайті. Ми пропонуємо якісний та професійний ремонт турбін за доступною ціною з гарантією до 3-х років.

Турбокомпресор (турбіна) – це пристрій, який прискорює подачу повітря до двигуна автомобіля, забезпечуючи більш ефективне спалювання палива. Турбіна працює на принципі використання вихлопних газів, що при виході з циліндра перетворюються на кінетичну енергію і рухають турбіну, яка в свою чергу призводить в рух компресорний вал, що подає повітря до двигуна.

Де ми знаходимось

Основні причини поломки турбіни

Часті питання

Діагностика турбін включає в себе ряд процедур, які дозволяють встановити наявність поломок та їх причини. Зазвичай діагностика починається з визначення рівня компресії, а також перевірки стану турбокомпресора на наявність тріщин, зношення та пошкоджень.

Діагностику турбіни можна зробити в автосервісі або спеціалізованому центрі з ремонту турбін. Для цього зазвичай використовують спеціальне обладнання, яке дозволяє провести ряд вимірювань та аналізів, щоб встановити наявність поломок та їх причини.

Ознаки того, що турбіна виходить з ладу можуть бути різними, але деякі з найпоширеніших ознак включають:

  • Збільшення рівня споживання палива;
  • Втрата потужності двигуна;
  • Необхідність збільшення обертів для досягнення максимальної швидкості;
  • Збільшення кількості викидів диму;
  • Звукові ознаки, такі як гуркіт, шум або стук.

Зверніть увагу, що ці ознаки можуть мати інші причини, тому перед заміною турбіни необхідно зробити діагностику та визначити точну причину поломки.

Термін експлуатації турбіни залежить від багатьох факторів, таких як умови експлуатації, якість палива та мастила, рівень обслуговування тощо. Загалом, турбіни можуть працювати від 100 тисяч до 200 тисяч кілометрів.

Ознаки того, що турбіна вийшла з ладу, можуть включати такі симптоми, як:

  • Зниження потужності двигуна;
  • Збільшення витрати палива;
  • Викид чорного диму з вихлопної системи;
  • Спалахнення “червоної” лампи “CHECK ENGINE” на приладовій панелі;
  • Незвичайний шум з боку турбіни або зменшення звуку, що видається турбіна.

Якщо ви помітили будь-які з цих симптомів, рекомендується звернутися до кваліфікованого механіка для діагностики та ремонту турбіни.

Так, ви можете зняти турбіну самостійно, але це вимагає певних навичок та знань про автомобіль і його конструкцію. Також потрібні спеціальні інструменти для зняття та встановлення турбіни, а також для перевірки стану турбіни та її компонентів. Якщо у вас немає достатнього досвіду та знань, краще звернутися до професіоналів в СТО для зняття та ремонту турбіни. Не виконання робіт правильно може призвести до погіршення роботи турбіни або її поломки.

Регенерація та реставрація турбіни – це різні поняття, що стосуються різних методів відновлення роботи турбокомпресора. Регенерація турбіни – це процес очищення від накипу, вугільної та іншої надлишкової вуглецевої відкладення в робочих камерах турбіни з використанням спеціальних хімічних розчинів та технологічного обладнання. Реставрація турбіни, з іншого боку, охоплює комплекс робіт з заміни або відновлення окремих компонентів турбіни, таких як турбінні колеса, вала, підшипники, ущільнення та інше. Обидва ці методи використовуються для відновлення роботи турбіни, але залежно від стану та причин поломки турбокомпресора може бути вибраний один із цих методів або їх поєднання.

Турбіни 1.6 HDi – це турбокомпресори, що використовуються в двигунах з внутрішнього згорання Peugeot та Citroen з об’ємом 1,6 літра та дизельним паливом. Вони підвищують ефективність роботи двигуна, забезпечуючи більше повітря в циліндри, що дозволяє згоряти більшому об’єму палива і, відповідно, збільшує потужність двигуна. Турбокомпресор складається з турбіни, яка приводиться в рух вихлопними газами, та компресора, який надуває повітря і направляє його в циліндри.

Записатись на сервіс


    Корзина закрити
    Задавайте питання в Telegram Задавайте питання в Viber